Home >

news ヘルプ

論文・著書情報


タイトル
和文:科学教育の内容・プロセスに固有な非認知的スキルの教師による評価ー 評価を多層化する方法の提案 ー 
英文:Teachers’ Assessment of Non-Cognitive Skills Specific to Contents and Processes: Proposing a Method to Subdivide Teachers’ Assessment 
著者
和文: 宮崎 樹夫, 吉川厚, 中川裕之, 藤田太郎, 清水静海, 岩永恭雄.  
英文: Mikio MIYAZAKI, Atsuhi YOSHIKAWA, Hiroyuki NAKAGAWA, Taro FUJITA, Shizumi SHIMIZU, Yasuo IWANAGA.  
言語 Japanese 
掲載誌/書名
和文:日本科学教育学会第44回年会論文集(2020) 
英文:Proceedings of the Annual Meeting of Japan Society for Science Education 
巻, 号, ページ 44巻        pp. 537-538
出版年月 2020年8月26日 
出版者
和文:一般社団法人 日本科学教育学会 
英文:Japan Society for Science Education 
会議名称
和文:日本科学教育学会第44回年会 
英文: 
開催地
和文: 
英文: 
ファイル
DOI https://doi.org/10.14935/jssep.44.0_537

©2007 Tokyo Institute of Technology All rights reserved.