|
伊東友里絵 研究業績一覧 (6件)
![2025 2025](/ls_arrow.gif)
![2029 2029](/ll_arrow.gif)
![2025 2025](/l_arrow.gif)
- 2024
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
![2023 2023](/r_arrow.gif)
![2019 2019](/rr_arrow.gif)
- 全件表示
国際会議発表 (査読有り)
-
Toshiki Matsuda,
Yurie Ito.
Generalizing the Design Framework of Gaming Materials for “Problem-based Learning” in Mathematics through Developing a New Game.,
EdMedia 2014 - World Conference on Educational Media and Technology,
In Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications.,
Chesapeake, VA: AACE,
Vol. 2014,
No. 1,
pp. 2165-2173,
June 2014.
公式リンク
-
Yurie Ito,
Toshiki MATSUDA.
Improving the Design Framework of Problem-based Instruction in Mathematics Based on the Student Model,
The 12th Hawaii International Conference on Education,
Proceedings of HICE 2014,
pp. 2517-2529,
Jan. 2014.
公式リンク
-
Yurie Ito,
Toshiki MATSUDA.
Design Framework of Problem-Based Instruction in Mathematics and Development of a Lesson Plan and an E-learning Material for the Lesson,
The 11th Annual Hawaii International Conference on Education,
Proceedings of HICE 2013,
pp. 2106-2117,
Jan. 2013.
公式リンク
国内会議発表 (査読なし・不明)
-
伊東友里絵,
松田稔樹.
複数テーマでの数学「課題学習」用ゲーミング教材開発と設計フレームワークの一般化,
日本教育工学会研究会報告集,
日本教育工学会,
JSET14,
1,
pp. 91-98,
Mar. 2014.
-
伊東友里絵,
松田稔樹.
課題学習用ICTゲーミング教材の改良と教師教育での活用,
日本教育工学会研究会報告集,
日本教育工学会,
JSET13,
1,
pp. 7-14,
Mar. 2013.
-
伊東友里絵,
松田稔樹,
早坂健,
岡本敬.
数学「課題学習」の教材・授業例開発と設計原理の考察,
日本教育工学会研究会報告集,
日本教育工学会,
JSET12,
5,
pp. 59-66,
Dec. 2012.
[ BibTeX 形式で保存 ]
[ 論文・著書をCSV形式で保存
]
[ 特許をCSV形式で保存
]
|