Home >

news ヘルプ

論文・著書情報


タイトル
和文:ライティング評価による内容言語統合型学習(CLIL)の有効性の検討 −「PEACE」プログラムの実践を通して– 
英文:Examining the Effectiveness of Content and Language Integrated Learning (CLIL) through Academic Writing Assessment in Japanese as a Second Language: A Case Study in the “PEACE” Program 
著者
和文: 佐藤礼子, 奥野由紀子.  
英文: Reiko Sato, Yukiko Okuno.  
言語 Japanese 
掲載誌/書名
和文:第二言語としての日本語の習得研究 
英文:Acquisition of Japanese as a Second Language 
巻, 号, ページ Vol. 20        pp. 80-97
出版年月 2017年12月1日 
出版者
和文: 
英文: 
会議名称
和文: 
英文: 
開催地
和文: 
英文: 

©2007 Tokyo Institute of Technology All rights reserved.