|
北澤正樹 2016年 研究業績一覧 (7件 / 48件)
国際会議発表 (査読有り)
-
Masaki Kitazawa,
Satoshi Takahashi,
Toru B. Takahashi,
Atsushi Yoshikawa,
Takao Terano.
Real Time Simulator with Multiple Worker's Behavior Data for a Cellular Manufacturing System,
Korea-Japan Social Simulation Workshop 2016 (JaKoSS 2016),
Oct. 2016.
-
Masaki Kitazawa,
Satoshi Takahashi,
Toru Takahashi,
Atsushi Yoshikawa,
Takao Terano.
Combining Workers' Behavior Data and Real Time Simulator for a Cellular Manufacturing System,
2016 World Automation Congress (WAC),
June 2016.
-
Masaki Kitazawa,
Satoshi Takahashi,
Toru B. Takahashi,
atsushi yoshikawa,
Takao Terano.
Improving a Cellular Manufacturing System through Real Time-Simulation and -Measurement,
The 3rd IEEE International Workshop on Social Services through Human and Artificial Agent Models (SSERV 2016), The 40th IEEE Computer Society International Conference on Computers, Software & Applications (COMPSAC2016),
June 2016.
国内会議発表 (査読なし・不明)
-
坂田 顕庸,
北澤 正樹,
高橋 聡,
國上 真章,
吉川 厚,
寺野 隆雄.
チーム問題解決における協調行動はMMORPGで発現するか?,
情報処理学会 ゲーム情報学研究会 第36回GI・第41回EC合同研究発表会,
Aug. 2016.
-
本松覚,
北澤正樹,
高橋聡,
吉川厚,
寺野隆雄.
エージェントベースモデリングによる動的目標探索問題への接近,
第22回創発システム・シンポジウム「創発夏の学校2016」,
第22回創発システム・シンポジウム「創発夏の学校2016」講演資料集,
Aug. 2016.
-
北澤正樹,
吉川厚,
寺野隆雄.
サプライチェーン上の製造工場における部門連結を考慮した運用最適化,
人工知能学会ビジネス・インフォマティクス研究会,
Mar. 2016.
-
坂田顕庸,
北澤正樹,
高橋聡,
國上真章,
吉川厚,
寺野隆雄.
チーム問題解決における協調行動はMMORPGで発現するか?,
第36回GI・第41回EC合同研究発表会,
研究報告エンタテインメントコンピューティング(EC),
2016.
[ BibTeX 形式で保存 ]
[ 論文・著書をCSV形式で保存
]
[ 特許をCSV形式で保存
]
|