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山村雅幸 2021年 研究業績一覧 (8件 / 199件)
論文
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Akinobu Sakata,
Takamasa Kikuchi,
Ryuichi Okumura,
Masaaki Kunigami,
Atsushi Yoshikawa,
Masayuki Yamamura,
Takao Terano.
Methodology for Extracting Knowledge from a Gaming Simulation Using Data Envelopment Analysis,
International Journal on Advances in Software,
IARIA,
Vol. 14,
No. 1&2,
pp. 107-121,
2021.
国際会議発表 (査読有り)
国内会議発表 (査読有り)
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藤堂 健世,
大河 勇斗,
佐藤 元己,
岡本 将輝,
丸山 雄平,
北澤正樹,
高橋 聡,
吉川 厚,
山村 雅幸.
対話エージェントの外見属性による自己開示への影響分析,
日本認知科学会第38回大会,
日本認知科学会第38回大会発表論文集,
日本認知科学会,
pp. 538-543,
Sept. 2021.
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Jiateng Pan,
Atsushi Yoshikawa,
Masayuki Yamamura.
Bias-generating Agent-based Simulation and its Application to Election Systems,
JSAI Special Interest Group on Business Informatics (SIG-BI #17),
JSAI Special Interest Group on Business Informatics (SIG-BI #17),
Japanese Society for Artificial Intelligence,
Jan. 2021.
国際会議発表 (査読なし・不明)
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Akinobu Sakata,
Takamasa Kikuchi,
Ryuichi Okumura,
Masaaki Kunigami,
Atsushi Yoshikawa,
Masayuki Yamamura,
Takao Terano.
The Shin-Life Career Game: Pursuing Your New Life Style through Gaming Simulation,
eKNOW 2021, The Thirteenth International Conference on Information, Process, and Knowledge Management,
eKNOW 2021, The Thirteenth International Conference on Information, Process, and Knowledge Management,
International Academy, Research, and Industry Association,
pp. 14-20,
July 2021.
国内会議発表 (査読なし・不明)
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石沢涼太,
北澤 正樹,
高橋 聡,
吉川 厚,
山村 雅幸.
ベイジアンネットワークを用いた小中学校の学力上昇下降を分ける問題分析,
学習分析学会 2021年度 第2回研究会,
Dec. 2021.
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Miao Lin,
Atsushi Yoshikawa,
Satoshi Takahashi,
Masayuki Yamamura.
The effect of the ratio of text and images in comics on learning effects,
第5回コミック工学研究会,
第5回コミック工学研究会予稿集,
The Institute of Electronics, Information and Communication Engineers,
pp. 62-65,
Mar. 2021.
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藤堂 健世,
大河 勇斗,
佐藤 元己,
岡本 将輝,
北澤 正樹,
高橋 聡,
吉川 厚,
山村 雅幸.
対話エージェントの外見属性による被験者の対話変容の確認,
HAIシンポジウム2021,
HAI シンポジウム 2021 Human-Agent Interaction Symposium 2021,
HAIシンポジウム2021運営委員会,
Mar. 2021.
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