|
西原明法 2016年 研究業績一覧 (11件 / 739件)
論文
-
Muhammad Tahir Akhtar,
Akinori Nishihara.
Howling and Entrainment in Hearing Aids: A Review,
Engineering Journal,
Vol. 20,
No. 5,
pp. 5-13,
Nov. 2016.
公式リンク
-
SAED SAMADI,
AKINORI NISHIHARA.
A CLASS OF CONTINUED FRACTION INEQUALITIES,
Mathematical Inequalities and Applications,
Vol. 19,
No. 1,
pp. 263-269,
Jan. 2016.
公式リンク
-
杉山いおり,
渡辺雄貴,
加藤 浩,
西原明法.
企業内eラーニングにおける社会人の最終学習状態推定,
日本教育工学会論文誌,
Volume 40,
Suppl.,
pp. 85-88,
2016.
国際会議発表 (査読有り)
-
Muhammad Tahir Akhtar,
Akinori Nishihara.
Automatic tuning of probe noise for continuous acoustic feedback cancelation in hearing aids,
EUSIPCO 2016,
Proceedings of EUSIPCO 2016,
pp. 888-892,
Aug. 2016.
-
Naoko Kuriyama,
TAKAHIRO SAITO,
Hideki Mori,
AKINORI NISHIHARA.
Curriculum Development in Programming Education for Elementary School Subjects,
INTERNATIONAL JOURNAL OF PSYCHOLOGY,
ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD,
Vol. 51,
pp. 502-502,
July 2016.
-
Aimee Theresa Avancena,
Akinori Nishihara.
LEARNING MOTIVATION ASSESSMENT FOR HIGH SCHOOL COMPUTER SCIENCE: Developing a Questionnaire for an Algorithm Learning Tool,
EdMedia 2016,
Proceedings of EdMedia 2016,
Association for the Advancement of Computing in Education,
June 2016.
-
Iori Sugiyama,
Yuki Watanabe,
Hiroshi Kato,
AKINORI NISHIHARA.
Time-of-Day Analysis of Learning Actions in Workplace e-Learning,
10th annual International Technology, Education and Development Conference,
INTED2016 Proceedings,
2016.
国際会議発表 (査読なし・不明)
国内会議発表 (査読なし・不明)
-
栗山直子,
齊藤貴浩,
森秀樹,
西原明法.
初等教育におけるプログラミング学習のカリキュラム開発に向けて-4年生の「関節のはたらき」に関わる低学年プログラミング学習カリキュラム-,
日本教育工学会 第32回全国大会,
Sept. 2016.
-
西原明法,
篭橋雄二,
高橋篤司,
山田 明.
6大学人財交流による共同教員育成,
日本教育工学会第32回全国大会,
日本教育工学会第32回全国大会,
1a-B107-01,
Sept. 2016.
-
伊藤 満里奈,
森田 裕介,
齊藤 貴浩,
森 秀樹,
栗山 直子,
西原 明法.
小学校のプログラミング学習における理解度と 批判的思考態度の関係についての一検討,
日本教育工学会第32会全国大会,
2a-B207-04,
Sept. 2016.
[ BibTeX 形式で保存 ]
[ 論文・著書をCSV形式で保存
]
[ 特許をCSV形式で保存
]
|